by Strzalkowo Strzalkowo Brak komentarzy

Zarząd Powiatu Słupeckiego ogłasza uzupełniający nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest, w ramach realizacji zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2024 roku”.

 

Nabór wniosków przeprowadzony zostanie wyłącznie w dniu 9 września 2024 r. w godzinach od 08.00 do 15.00

Wnioski mogą być składane:

1) osobiście w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Słupca (Budynek główny) – w celu potwierdzenia złożonego wniosku Wnioskodawca winien posiadać swoją kopię wniosku, Starostwo Powiatowe w Słupcy nie świadczy usług ksero;

2) w formie elektronicznej przez platformę ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP, podpisane za pomocą Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego;

 

Datą złożenia wniosku jest data jego wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy.

 

Wnioski rozpatrywane będą w kolejności ich wpływu do Urzędu Starostwa Powiatowego w Słupcy z jednoczesnym
uwzględnieniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

 

Osobami uprawnionymi do złożenia wniosku są:

1) osoby fizyczne, z wyłączeniem beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Działanie A1.4.1 „Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów w łańcuchu”),

2) przedsiębiorcy,

3) osoby prawne,

4) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

 

W związku z wykorzystanie w 100% limitu pomocy de minimis w rolnictwie – nie będą rozpatrywane wnioski w tym zakresie.

 

Regulamin realizacji zadania w 2024 roku, a także formularz wniosku oraz formularze załączników do wniosku są dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Słupcy (w zakładce Ogłoszenia i komunikaty/Zarząd Powiatu), w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz w urzędach gmin z terenu powiatu słupeckiego.

Dofinansowanie do kosztów działania obejmującego zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu słupeckiego, transport i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na uprawnione składowisko odpadów niebezpiecznych wynosi 100% całościowych kosztów tego działania.

Pomoc finansowa nie dotyczy demontażu wyrobów zawierających azbest oraz kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego.

Przedsięwzięcie finansowane jest ze środków pochodzących z dotacji celowej udzielonej Powiatowi Słupeckiemu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

 

Do pobrania:

Formularz pomoc de mimimis dla przedsiębiorców (PDF; 361 KB)

Ogłoszenie o uzupełniającym naborze wniosków (PDF; 447 KB)

Uchwała Zarządu Powiatu Słupeckiego w sprawie Regulaminu usuwania azbestu w 2024 r. (PDF; 6,49 MB)

Wniosek – Załącznik Nr 1 do Regulaminu (DOC; 22,6 KB)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *