Inspektorat ZUS w Gnieźnie zaprasza przedsiębiorców poszkodowanych w nawałnicy, która 20 maja przeszła nad Gnieznem, do korzystania z porad ZUS podczas osobistych wizyt w placówce i dyżurów telefonicznych.
W inspektoracie ZUS w Gnieźnie – na specjalnie oznaczonym stanowisku obsługi klientów – poszkodowani mogą uzyskać informacje o możliwych formach wsparcia: w tym o odroczeniu terminu płatności składek i rozłożeniu na raty należności z tytułu nieopłaconych składek.
Pomocą w skompletowaniu oraz wypełnieniu niezbędnych dokumentów służą powołani w II Oddziale ZUS w Poznaniu doradcy do spraw ulg i umorzeń (numery telefonów do doradców dostępne są na stronie ZUS).
Warunkiem udzielenia ulgi jest wystąpienie do ZUS z wnioskiem w tym zakresie oraz dostarczenie dokumentów niezbędnych do oceny sytuacji finansowej (formularze dostępne w placówkach ZUS oraz na stronie www.zus.pl).
Dodatkowo od 23 maja do 14 czerwca br., od 10.00 do 12.00, pod specjalnym numerem telefonu – 61 424 06 50, poszkodowani mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje.